Znajdź badania


Rozruszaj swoje serce.

Trochę ruchu pomoże mu utrzymać dobre zdrowie. Zrób mały krok w stronę aktywności fizycznej, aby zobaczyć duże efekty dla swojego serca!

Zobacz jak ćwiczyć

Trochę ruchu

Nie musisz od razu biegać maratonów czy dźwigać ciężarów. Wystarczą małe zmiany każdego dnia, aby poprawić kondycję swojego serca.

Zobacz, co możesz zrobić każdego dnia dla zdrowia swojego serca:

Wybierz schody

Staraj się po nich chodzić zamiast jeździć windą. Jeśli trudność sprawia Ci wchodzenie to pamiętaj, że zejście jest znacznie łatwiejsze.

Tańcz, kiedy tylko chcesz!

Tańczyć każdy może. Po prostu włącz ulubioną muzykę i to zrób!

Spacer zamiast ciastka

Zamiast spotykać się na posiadówce przy herbatce zawsze można umówić się na wspólny spacer. Rozmowa na świeżym powietrzu jest równie przyjemna.

Przejdź się na zakupy

Tak po prostu rekreacyjnie. Nie musisz nic kupować, Twojemu sercu zupełnie wystarczy spacer po galerii handlowej czy na pobliski targ.

Nie siedź w miejscu

Nawet rozmawiając z bliskimi przez telefon możesz być w ruchu.

Wyjdź z wnukami

Twojemu sercu i nastrojowi zawsze wyjdzie to na dobre!

Spacer z psem

Wyjście z pupilem to zawsze dobry krok także dla Twojego zdrowia.

Bądź pozytywnym przykładem

Zawsze dawaj dobry przykład innym – uśmiechem, pozytywnym nastawieniem i aktywnością fizyczną – niezależnie od wieku, możesz sobie na to pozwolić.

W pogodę wybierz rower

Zaparkuj niezdrowe nawyki i auto kiedy tylko kondycja i pogoda Ci na to pozwolą.

Ćwicz w wolnej chwili

Oglądając ulubiony serial lub film także możesz ćwiczyć.

Ćwicz na zdrowe serce!

Aktywność fizyczna pozytywnie wpływa na Twoje serce. Sprawdź, jakie aktywności będą dla niego korzystne a czego lepiej unikać.